Entrevista Jaume García – «Bladé, de la Ribera a Mèxic» (12-12-19)

HORA MÓRA D’EBRE. Parlem amb Jaume García d’EndinsArt, de l’obra de teatre de memòria «Bladé, de la Ribera a Mèxic» que es va crear en un projecte pioner amb assajos oberts a tots els municipis de la Ribera d’Ebre i que ara arriba a Barcelona, al teatre Cinc monos, on estarà tots els diumenges de desembre amb l’actriu Claudia Font.

IMATGE. Irene Jódar, Claudia Font i Jaume García a l’obra «Bladé, de la Ribera a Mèxic».

Comments are closed.