Móra d’Ebre va inaugurar el passat dissabte l’exposició itinerant «300 anys després». Es podrà visitar fins al 4 de juliol a la Plaça de Dalt.
ADRIANA MONCLÚS
Móra d’Ebre va inaugurar el passat dissabte l’exposició itinerant «300 anys després». Es podrà visitar fins al 4 de juliol a la Plaça de Dalt.
ADRIANA MONCLÚS