Campanya en contra de la instal·lació d’un supermercat i benzinera a Móra la Nova.

Veïns de Móra la Nova es mobilitzen en contra de la instal·lació d’un supermercat i una benzinera al barri del poliesportiu municipal. Ja han recollit més de 700 signatures per impedir que es construeixin aquests equipaments, que creuen que no … Continue reading

Un formatge de la Torre de l’Espanyol, premiat a nivell mundial

El formatge Serrat, de l’empresa La Serra del Tormo, ha guanyat la medalla de bronze als World Cheese Awards, de Donosti. El formatge Serrat està elaborat amb llet crua d’ovella de la pròpia expolotació ramadera, afincada a la Torre de … Continue reading

El ple de Gandesa aprovarà la retirada del monòlit franquista del Coll del Moro

L’Ajuntament de Gandesa aprovarà la retirada del monòlit franquista del Coll del Moro en el proper ple, que se celebrarà durant la segona quinzena de desembre.   El consistori treballa ara amb la Diputació per poder traslladar una part del … Continue reading

Falset no farà restriccions d’aigua gràcies a les pluges

L’Ajuntament de Falset NO farà restriccions en el subministrament d’aigua a la població, tal i com havia anunciat. Les pluges dels últims dies han millorat les reserves dels aqüífers i, de moment, NO s’aplicaran talls d’aigua.  Tot i això, l’alcalde … Continue reading

Urbanisme dóna llum verd al zoològic del Mas del Maco, a Tivissa

La Comissió d’Urbanisme de les Terres de l’Ebre ha donat llum verd al pla especial urbanístic que ha de permetre la instal·lació d’un nucli zoològic a la finca del Mas de Maco de Tivissa. El projecte preveu convertir la finca … Continue reading

Cultura dóna el vist-i-plau a la retirada del monòlit franquista del Coll del Moro

El departament de Cultura de la Generalitat ha emès un informe favorable a la retirada del monòlit franquista situat al Coll del Moro, a Gandesa. Amb aquest tràmit, només queda pendent que el ple de l’Ajuntament voti a favor de … Continue reading

Els treballadors d’Adif denuncien a Brussel·les la manca d’inversions a Catalunya

Els treballadors d’ADIF denuncien a Brusseles la manca d’inversions i de personal a Catalunya. Asseguren que els 13 descarrilaments dels darrers tres anys són culpa de la falta de manteniment de les vies i reclamen que es compleixin els acords pressupostaris … Continue reading